E-learn.ro
Panou utilizatori
Utilizator Parola
Creeaza cont nou    Recupereaza parola
Login
Newsletter
Introdu adresa ta de email
Inscrie-te
Inchide panoul de utilizatori
Add to Google

Tutoriale Adobe Illustrator

Descarca toolbar

Toolbar E-learn.ro Facebook Twitter

GRAFICA 2D  /  Adobe Illustrator  /  Tehnici de desen (15)

Cum sa adaugi blana unui ursulet vectorial

30.12.2008
Cum sa adaugi blana unui ursulet vectorial

Acest tutorial iti arata cum poti adauga blana unui animal desenat vectorial.

Total vizualizari: 7280 7280 afisari   |   Comentarii  0   |   Rating   |   (8 voturi)   |   Timp necesar: 1 h 30 min 1 h 30 min   |   Nivel de cunostiinte necesar: Avansat  Avansat

Sursa:  www.vectortuts.com  
Autor:  Sydney Therese
Adauga la tutoriale favorit Adauga la tutoriale favorite
Pagina:
« 12 3
comenteaza printeaza

Pasul 10 - Imbinarea straturilor

Selecteaza copia capului pe care ai creat-o mai devreme. Sterge culoarea de fill si schimba culoarea liniei la cea mai inchisa nuanta. In mijloc cercului deseneaza un alt cerc foarte mic si seteaza-i culoarea la cea mai deschisa nuanta de maro. Asigura-te ca forma desenata nu este colorata in interior. Avand selectate ambele cercuri, acceseaza Object > Blend > Blend Options.

In fereastra care se deschide alege Specified Steps. Aceasta inseamna ca Illustrator va prelua primul obiect si il va transforma in cel de-al doilea intr-un numar prestabilit de pasi. Inca o data va trebui sa faci diverse incercari pentru a genera linii la aceeasi distanta cu straturile de blana aplicate anterior. Pentru cap, acest numar este 15. Apasa Ok.

Nu s-a intamplat nimic, nu-i asa? Motivul este faptul ca inca nu ai setat optiunile pentru blend. Avand ambele obiecte selectate, acceseaza Object > Blend > Make. Daca cercurile sunt prea apropiate sau prea departate, le poti ajusta modificand numarul de pasi din Object >Blend >Options. Rezultatul ar trebui sa arate similar cu imaginea de mai jos.

Pasul 11 - Adaugarea si pozitionarea layer-ului luminos

Da click in panoul brush pentru a aplica pensula cercurilor concentrice. Poti utiliza sageata alba pentru a modifica pozitia cercului din centru. In figura poti vedea ca el a fost mutat direct sub nasul ursuletului.

Pasul 12 - Celelalte parti ale corpului

In continuare va trebui sa executi aceeasi pasi si pentru celelalte parti ale ursuletului.

Cu obiectele originale:

  1. Creeaza o copie a formei si mut-o intr-o alta sectiune a ecranului.
  2. Aplica gradientul pentru a indica directia firelor de par. Pentru a obtine un efect cat mai real, gandeste-te care este directia naturala in care creste blana animalului respectiv. Modifica tipul si unghiul gradientului pentru a realiza efectul dorit.


  3. Expandeaza obiectul—Distanteaza liniile astfel incat pozitia lor sa corespunda cu lungimea blanii. Pentru partile mai mari ale corpului vei utiliza numere mai mari. Pentru urechi poti folosi doar 12 obiecte deoarece ele sunt mai mici.


  4. Inlocuieste culoarea liniei cu una mai inchisa.
  5. Aplica pensula - nu este nevoie sa mai scalezi marimea pensulei.
  6. Acceseaza Effects > Stylize > Drop Shadow pentru a adauga umbra.

Cu obiectele duplicate:

  1. Sterge culoarea de fill si inchide culoarea liniei de contur.
  2. Deseneaza un cerc, o linie sau o forma de dimensiuni mici in interiorul formei mari (acolo unde blana va avea culoarea cea mai deschisa). Asigura-te ca cele doua forme nu sunt colorate in interior si ca cea mai mica are o nuanta cat mai luminoasa.
  3. Selecteaza ambele linii si acceseaza Object > Blend > Make.
  4. Acceseaza Object > Blend > Blend Options… si modifica optiunea de blend pana cand obtii o spatiere adecvata a liniilor. Unele forme mai complicate vor necesita repetarea acestui pas sau spargerea lor in mai multe sectiuni. Dintre toate partile corpului, bratele ursuletului sunt cele mai complicate. Pentru a aplica corect blana, este indicat sa imparti copia formei in mai multe bucati, si sa adaugi un strat de blana suplimentar.


  5. Aplica pensula.
  6. Deplaseaza obiectul astfel incat sa se afle deasupra obiectului original.
  7. Foloseste sageata alba pentru a ajusta pozitia, marimea si forma straturilor de blana, pana cand esti multumit de modul in care acestea se aseaza.

Pasul 13 - Adaugarea detaliilor

Pentru anumite detalii, va trebui sa creezi obiecte care sa para partial acoperite de blana (cum ar fi partea interioara a urechilor, pernitele, ochii si botul). Pentru aceasta, selecteaza formele si aplica pensula. Daca vrei sa modifici marimea si lungimea firelor de par pentru o singura linie sau forma, poti sa realizezi acest lucru modificand marimea conturului din panoul stroke (de exemplu in jurul ochilor, unde blana va fi foarte fina si subtire).

Poti adauga si alte elemente imaginii finale. In figura de mai jos poti vedea ca ursuletul are o fundita rosie la gat. In plus, poti modifica culoarea de fundal, pentru a evidentia cat mai bine desenul final.

Concluzie

Aceasta tehnica nu este in mod obligatoriu folosita pentru a simula blana animalelor. Ea poate fi utilizata pentru multe alte lucruri, cum ar fi iarba pentru un deal, decorarea unui acoperis cu caramizi, realizarea frunzelor unui tufis sau a sabloanelor pentru wallpapere, covoare, etc. - posibilitatile sunt nelimitate.

Pagina:
« 12 3
comenteaza printeaza
Alte tutoriale Adobe Illustrator:
Noteaza acest tutorial
Rating tutorial
 
(8 voturi)
Pentru a nota acest tutorial, trebuie sa fii logat!
Posteaza un comentariu
Pentru a posta un comentariu, trebuie sa fii logat!
0 TOP UTILIZATORI* 0 0
Tutoriale scrise de claibornelara
claibornelara Rang utilizator claibornelara - Incepator
4320
Tutoriale scrise de mcuemica
mcuemica Rang utilizator mcuemica - Incepator
4190
Tutoriale scrise de ellarichards
ellarichards Rang utilizator ellarichards - Incepator
4170
Tutoriale scrise de kheops
kheops Rang utilizator kheops - Mediu
4084
Tutoriale scrise de emonclercheap
emonclercheap Rang utilizator emonclercheap - Incepator
4010
* Acest top reprezinta punctajele acumulate in ultimele 30 de zile.
Photoshop PSD Word Flash JSON SEO Fotografie RoR StyleSheet Javascript Swift 3D Outlook CSS AJAX Ruby on Rails Lightroom COREL DRAW MySQL Bridge Action Script HTML Python Fireworks XML Java Sony Vegas Powerpoint Dreamweaver Illustrator PHP XHTML Vista Excel SWF Gimp Verilog
Promovare:
Daca faci parte din comunitatea E-learn.ro si doresti promovarea acesteia, poti accesa pagina de promovare.
Arhiva newsletter:
Daca ai ratat un numar mai vechi, sau vrei sa revezi care au fost noutatile E-learn.ro la un moment dat, poti accesa arhiva de newslettere.
  Copyright © 2008-2013 E-LEARN.ro. Toate drepturile rezervate. Termeni si conditii.
Conceput si realizat de Neokinetics Software