E-learn.ro
Panou utilizatori
Utilizator Parola
Creeaza cont nou    Recupereaza parola
Login
Newsletter
Introdu adresa ta de email
Inscrie-te
Inchide panoul de utilizatori
Add to Google

Tutoriale Autodesk 3DS Max

Descarca toolbar

Toolbar E-learn.ro Facebook Twitter

GRAFICA 3D  /  Autodesk 3DS Max  /  Diverse (3)

Efect Matrix 3D in 3DS Max

29.05.2012
Efect Matrix 3D in 3DS Max

Invatati sa realizati "ploaia digitala" din filmul Matrix. Pentru a duce tutorialul la bun sfarsit va trebui sa aveti cunostinte destul de 'solide' in 'Max'. Incerc sa va explic cat mai detaliat, deoarece tutorialul original, este destul de ambiguu, in unele parti.

Total vizualizari: 7109 7109 afisari   |   Comentarii  0   |   Rating   |   (1 vot)   |   Timp necesar: 1 h 20 min 1 h 20 min   |   Nivel de cunostiinte necesar: Mediu  Mediu

Autor: kheops Mediu
Download
Adauga la tutoriale favorit Adauga la tutoriale favorite
Pagina:
« 12345 6 7 »
comenteaza printeaza

46. Mergem inapoi in 'parent', si la 'self illumination' ii dam o harta de tip 'Particle Age'.

47. In 'Particle Age' modificam: Culoare 1 = 63, 178, 0 Age1 = 0
Culoare 2 = 11, 60, 0 Age2 = 37
Culoare3 = 1, 15, 0 Age3 =60

48. Trageti acest material in alte 2 sloturi, si le numiti 'Trail_02' si 'Trail_03'.

49. Selectati materialul 'Trail_02', si in slotul 'difusse' schimbati bitmap-ul 'a1.ifl' cu 'a2.ifl', iar in 'Time' 'Start Frame' = 12.

50. Selectati materialul 'Trail_03', si in slotul 'difusse' schimbati bitmap-ul 'a1.ifl' cu 'a3.ifl', iar in 'Time' 'Start Frame' = 7, Playback Rate =0.2.

51. Selectati materialul 'Leading_Char' cautati butonul 'Material ID Channel'.

si il modificati in '1'.

52. La celelalte materiale (Trail 1,2,3) il modificati la '2'.

53. Mergeti inapoi in fereastra 'Particle View' si in 'Trail 01' selectati 'Material Dinamic 01', apasati butonul 'none' si aplicati mat 'Trail_1'.

apoi modificati 'Max Offset' = 8.

54. Faceti la fel in 'Trail 02', aplicati materialul 'Trail_02' cu un offset=7.

55. 'Trail 03' apliati materialul 'Trail_03' cu un offset=8.

56. Cautati un operator 'Material dynamic' pe care il trageti in 'Event 01'.

bifati 'Reset Particle Age', si aplicati acestui operator, materialul 'Leading_Char'.

Pagina:
« 12345 6 7 »
comenteaza printeaza

Cuvinte cheie:   Tutorial Efect Matrix,   3DS Max,   3D,   efecte,   text,   ploaia digitala,  

Alte tutoriale Autodesk 3DS Max:
Noteaza acest tutorial
Rating tutorial
 
(1 voturi)
Pentru a nota acest tutorial, trebuie sa fii logat!
Posteaza un comentariu
Pentru a posta un comentariu, trebuie sa fii logat!
0 TOP UTILIZATORI* 0 0
Tutoriale scrise de claibornelara
claibornelara Rang utilizator claibornelara - Incepator
4305
Tutoriale scrise de mcuemica
mcuemica Rang utilizator mcuemica - Incepator
4165
Tutoriale scrise de ellarichards
ellarichards Rang utilizator ellarichards - Incepator
4160
Tutoriale scrise de kheops
kheops Rang utilizator kheops - Mediu
4084
Tutoriale scrise de emonclercheap
emonclercheap Rang utilizator emonclercheap - Incepator
3985
* Acest top reprezinta punctajele acumulate in ultimele 30 de zile.
RoR PSD CSS Fireworks MySQL Ruby on Rails XHTML PHP Word Lightroom Excel XML Outlook JSON Verilog AJAX Fotografie Vista Gimp SEO Swift 3D Javascript Powerpoint Java COREL DRAW HTML SWF Photoshop Illustrator Bridge Sony Vegas Action Script Python StyleSheet Dreamweaver Flash
Promovare:
Daca faci parte din comunitatea E-learn.ro si doresti promovarea acesteia, poti accesa pagina de promovare.
Arhiva newsletter:
Daca ai ratat un numar mai vechi, sau vrei sa revezi care au fost noutatile E-learn.ro la un moment dat, poti accesa arhiva de newslettere.
  Copyright © 2008-2013 E-LEARN.ro. Toate drepturile rezervate. Termeni si conditii.
Conceput si realizat de Neokinetics Software